Munkatársat keresünk
IT Jogosultság adminisztrátor
munkakörbe
Az új munkatárs feladatai:
- Service Desk támogatása jogosultág kezeléssel kapcsolatban
- Kérdések, felvetések türelmes és udvarias kezelése
- Hibabejelentések, igények regisztrálása, továbbítása a megfelelő megoldók felé
- A jogosultsági igények ellenőrzése, beállítása a hatáskörébe tartozó rendszerek esetében
- Jogosultsági riportok generálása, jogosultság-ellenőrzési feladatok ellátása
- Jogosultságkezeléssel kapcsolatos általános kérdések megválaszolása
- A központi jogosultságkezelő és nyilvántartó rendszer adminisztrációja
- Tudásbázis folyamatos bővítése
- Társterületekkel való kapcsolattartás
A pályázóval szembeni elvárások:
- Középfokú végzettség
- Biztos számítástechnikai alapismeretek (hálózat, PC, Windows operációs rendszerek)
- Rugalmasság, jó alkalmazkodó képesség, proaktivitás
- Kezdeményező készség, felelősségtudat és felelősségvállalási készség
- Elemző, összegző és problémamegoldó készség, strukturált gondolkodásmód
- Stressztűrő, nyugodt személyiség
- Igényes, pontos munkavégzés,
- Kiemelkedő dokumentációs képesség
- Önálló munkavégzés
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- ITIL v3 képesítés
- Felsőfokú informatikai végzettség (OKJ, vagy folyamatban lévő főiskolai / egyetemi diploma)
- Hasonló munkakörben szerzett 1 éves szakmai tapasztalat
- Középfokú angol nyelvtudás
- IDM rendszer adminisztrációs tapasztalat
- Projektvezetési tapasztalat
- ECDL vizsgák megléte (kiemelten Excel és Word)
Amit kínálunk:
- Kellemes munkakörnyezet
- Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok
Munkavégzés helye:
- II. kerület, Budapest, 1027 Kapás utca 11-15.